Satellite
Show on map
  • Day 6

    Dom Planika pod Triglavom

    August 16, 2022 in Slovenia ⋅ ⛅ 18 °C

    Zo ik ben bij de berghut aangekomen. Het was een pittige tocht, veel steiging. Mn tas is ook niet licht, en mn schouders zijn aardig verzuurd. Maar het is het zeker waard. Het uitzicht is fantastisch. Op het begin leek het even of er niemand anders was, het was zo stil en er kwamen alleen mensen naar beneden. Maar halverwege kwam ik best veel mensen tegen zeker bij de berghut. Ik ben erg blij dat ik wandelstokken heb gekregen via mijn touroperator, daardoor kan ik ook mn armen gebruiken waardoor niet alle druk om mn benen staat. Ik heb hier lekker een vleessoep op. Het is best koud hier buiten. Dus ik ga lekker naar bed. Dan kan ik morgen lekker vroeg op. Het bereik hier is erg slecht, dus ik weet niet wanneer dit online komt.Read more