• Day 27

עוברים לחוף המערבי

April 2 in New Zealand ⋅ ⛅ 14 °C

שלום לכולם היום אייל השתלט על הבלוג.
    היום עברנו מהצד המזרחי של ההרים באי הדרומי לחוף המערבי, ולצד המערבי של ההרים.
    בתחילת היום היינו בוואנקה, אכלנו ארוחת בוקר והתכוננו לנסיעה ארוכה.
    נסענו שעה ואז הגענו למסלול שקוראים לו blue pools, ובו אמורים לראות 'בריכות' של מים עמוקים וכחולים במיוחד

המסלול הוא 1.4 קילומטר והוא יפה מאוד, בסוף יש נהר שמחובר לblue pools.
    יש גשר שצריך לעבור עליו, אבל הגשר סגור לתיקונים אז היינו צריכים לעבור את הנהר בלי הגשר.
    חצינו את הנהר עם רגליים יחפות והמים הגיעו לנו עד הברכיים.
    המסלול היה כואב לא בגלל האבנים או זה שהיה קר ברמות מטורפות, אלא בגלל זבובי החול המעצבנים שלא הפסיקו לעקוץ. צלחנו את הנהר בהצלחה וראינו את הבריכות היפות.
    בהמשך הנסיעה ראינו כמה מפלים גדולים ויפים (Fantail falls, Thunder creek falls) ונסענו עוד 3 שעות.
    בסוף היום הגענו לפרנץ ג׳וזף כמעט מייד הלכנו למסלול של 1.4 קילומטר בשביל לראות את הקרחון שעל שמו נקראת העיר אבל נקודת התצפית רחוקה והיום היה מעונן ולא ראינו כלום. בסוף חזרנו הביתה ואכלנו ארוחת ערב.
    נ.ב: בסוף היום אני ואריאל שיחקנו בכדור ואריאל זרק את הכדור לשכנים שהתברר שזה בית נטוש כבר כמה שנים. בקיצור אריאל ואבא הלכו להביא את הכדור ותיפסו מעל הגדר ואז הביאו את הכדור.
    הציטוט של היום מפי הדס “אמא, תנשמי כמה שפחות” כשאכלנו במסעדה ואנשים עישנו לידנו.