Satellit
Visa på kartan
  • Dag 53

קוניצ'יווה טוקיו 🇯🇵⛩️

28 april, Japan ⋅ ⛅ 28 °C

הגענו לטוקיו אחרי 11 שעות טיסה ישירות מאוקלנד. נחתנו בערב למזג אויר חמים.
    אספנו את המזוודות וכירטסנו את כרטיסי הרכבת Skyline שקנינו מראש, שלקחה אותנו לתחנת Ueno בטוקיו. עוד נסיעה קצרה במטרו, הליכה ברחוב והגענו עייפים לחדר.

הפעם זה באמת חדר, לא כמו שכתבתי בפוסטים הקודמים 'החדר שלנו' אבל בעצם היינו בבית קרקע עם חצר.
    הפעם זה חדר אחד לכולנו. מיטה זוגית, מיטת קומותיים וספה נפתחת. צפוף אבל מרגיש נעים בכל זאת. יש גם מטבחון.
    בשירותים יש אסלה יפנית, כמו שמדמיינים, עם הרבה כפתורים וטקסט יפני, שמנגנת מוזיקה ומשפריצה מים.

בבוקר קמנו מוקדם בגלל הג'ט לג, וירדנו לסבן אילבן הקרוב לארוחת בוקר.
    בחנויות הנוחות יש כל מיני מאכלים מוכנים לארוחות וזה מאוד מקובל לאכול שם.
    קנינו כל מיני סושי, סלטים וסנדוויצ'ים ועלינו לאכול בחדר. היה טעים.
    נסענו במטרו לUeno, שם טיילנו בפארק, בילינו במוזיאון המדע, הלכנו למספרה ואכלנו בשוק Ameyoko. אחר כך חזרנו לנוח בחדר. בכל זאת, קמנו מוקדם.
    במספרה אריאל ואייל הסתפרו. ספרים יפנים צעירים וחביבים במקום שקיבל ביקורות מעולות בגוגל. 45 דקות לתספורת, בהן כל שערה קיבלה טיפול מיוחד. שניהם הראו לספר תמונה של התספורת שהם רצו, ושניהם יצאו חתיכים ומרוצים. שווה את תשעים השקלים שעלתה כל תספורת.

בערב הלכנו לראות את דמויות האנימה ומוצרי הטכנולוגיה בAkihabara. היו המון אנשים ברחובות שם.
    לא היינו בהרבה חנויות כי בכל חנות יש אינסוף דמויות, צעצועים וגאדג'טים והכמות אדירה.