Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 59

Hakone

4. toukokuuta, Japani ⋅ ☀️ 23 °C

היום קמנו מוקדם בבוקר בטוקיו כי היינו צריכים להיות ב 8:00 בחנות שמשכירים בה מכוניות.
    השארנו חלק מהמזוודות בשמירת חפצים במלון, לחודש, לקחנו מכונית, קטנה יותר מהטויוטה שהייתה לנו בניו זילנד, ויצאנו לדרך לOdawara. דרך שאמורה לקחת שעה לקחה לנו 3 שעות! כנראה בגלל שזה סופ״ש בחופשה השנתית ביפן, הGolden week, היו פקקים ארוכים כמו ליל הסדר בOdawara עלינו לרכבת, לפי התכנית, כי לא רצינו לנסוע להקונה ברכב, לחסוך פקקים. ברכבת עמדנו כל הדרך, 45 דקות. הרכבת לקחה אותנו למוזיאון אומנות פתוח, עם פסלים במדשאות, שם היינו זמן קצר וראינו אומנות של פיקאסו והיינו בגן משחקים, שגם היה יצירה, בשביל הילדים.
    משם לקחנו רכבת לרכבת קלה, ומשם לרכבל שהעלה אותנו לגובה 2700 מטרים שם יש פעילות גיאותרמית. היו למעלה המוני אנשים. בגלל שכבר היה די מאוחר ואמרו לנו שבקרוב יוצאת הנסיעה האחרונה של הרכבל חזרה למטה לא ראינו כלום בפסגה ונעמדנו בתור של 50 דקות כדי לרדת ברכבל לאגם. לפחות אכלנו למעלה ביצים שחורות שמתבשלות בפעילות הגעשית וגלידה.
    באגם אשי Ashi היינו אמורים לעלות לספינת פיראטים שתחצה את האגם ובצד השני לראות מקדשים, ואז עוד טיול רגלי על דרך עתיקה, אבל הספינה והאוטובוס האחרון יצאו ב16:45 ואנחנו הגענו לאגם ב17:10
    אז התבאסנו ועלינו לאוטובוס היחיד שהיה שם שייקח אותנו לאוטו.
    לאוטובוס היה אמור לקחת סה״כ שעה בשביל להגיע אבל בגלל פקקים נסענו שעתיים. בעמידה, כמובן.
    ליד האוטו היה טקס מקומי וראינו קצת ממנו, הטקס היה של אנשים שהלכו עם סולם מעץ ועליו מקדש קטן על כתפיהם והם צעקו דברים שלא הבנו.
    בסוף היום בחדר אכלנו ארוחת ערב מהמכולת וסיכמנו את היום הזה ככישלון מוחלט. נסענו המון, עמדנו המון וכל מה שהצלחנו לעשות זה לראות כמה פסלים ולאכול ביצה 👎