Afficher sur la carte
  • Jour 61

יום בפארק הלאומי Kamikochi

6 mai, Japon ⋅ ☁️ 12 °C

היום יום הזכרון לשואה והגבורה.
    זוכרים ולעולם לא נשכח.

היום נסענו לפארק הלאומי קמיקוצ'י. אי אפשר להכנס לפארק הלאומי ברכב אז נוסעים לחניון ומשם תופסים אוטובוס שלוקח למספר מקומות בתוך השמורה.
    בבוקר קמנו מוקדם וכשעתיים אחר כך מצאנו את עצמו בשמורת טבע יפהפיה שהיא חלק מהאלפים היפניים. הדרך לשם קסומה ומלאה בחלקות משפחתיות של אורז וגינות מטורפות כולל מלא צבעוניים ועצים מעוצבים.
    השמורה נפתחה רק לפני שבועיים לעונה הנוכחית וחלקים ממנה עדיין מכוסים בשלג.
    טיילנו במסלול שכלל אגמים, מפלים, הרים עם פסגות מושלגות, גשרים, פרחים ואפילו קופים!
    למרות שיש אזהרות לכל אורך הדרך על דובים חומים ויש תעוד של דוב מלפני מספר ימים בשמורה לא ראינו אף לא דוב אחד, אבל קופים מצאנו, הם היו אפילו חמודים, שלא כמו העורבים שניסו לחטוף לאייל אוכל.

המסלול בשמורה הוא כתשעה קילומטרים, יחסית קלים ובעיקר לא עמוסים שזו הקלה עצומה אחרי השבוע האחרון. יתכן שזה בגלל שנגמר החג המקומי ויתכן שבגלל שיצאנו מטוקיו, בכל אופן זה נהדר.
    לקראת סוף המסלול תפס אותנו גשם קליל, ממש שמחנו שאנחנו כבר בסוף והספקנו להנות מהשמורה.

כשחזרנו לעיר יצאנו לאכול ארוחת צהריים במסעדה ואכלנו במסעדה שמתמחה בבשר בקר משובח יחודי לאזור, Hida beef. בעל המסעדה זכה בכל מני פרסים והאמת שהבשר באמת היה טעים במיוחד. העניין הוא שהמנות הן בגודל יפני אז אחרי הארוחה מצאנו את עצמנו אוכלים נודלס בחדר. עוד על עניין המנות בפוסט מיוחד שנכתוב על חווית האוכל היפני.