zondag

August 28, 2016 in Greece ⋅ ⛅ 27 °C

Na ons ontbijt luisteren we op het balkon naar de dienst in ons eigen kerkgebouw, een dienst waarin Lotte Limburg het teken en zegel van de heilige doop mocht ontvangen.

Opgenomen en verbonden
    Met de Naam die vrede is
    Gaat jouw leven niet ten onder
    En het wordt niet uitgewist.

Na de koffie rijden we een rondje op de scooter, het weer is prima maar af en toe waait het stevig.
    We slaan een weg in wat eigenlijk niet mag en komen uiteindelijk in het noordoosten van Poros terecht.
    Onderweg van alles gezien, bergen afval, schapen, geiten, steile afgrond, het is allemaal goed gegaan. Van het noordoosten rijden we naar het zuidwesten,de inhammen ogen mooi maar het strand ziet er door het afval smerig uit.
    Uiteindelijk vlak bij ons appartement gezwommen.

Nog even terug komend op de melding dat we Russische dames hebben gesignaleerd, een van deze dames kwamen we bijna dagelijks op het strand tegen, een jonge dame alleen op het strand en ze keek niet gelukkig. Toch maar eens aangesproken over 't weer en ze gaf aan dat ze uit Moskou kwam. Tijdens het concert zagen we haar op de voorste rij zitten in een deftige jurk. Wat blijkt, zij heet Tatiana Christyakova en is pianiste, zij opende het concert met een concert van J. S. Bach in Re mineur BWV 1052. Zie www.tatianachistyakova.com

We eten op tijd en lekker en lopen daarna naar de haven en maken het grootste deel van van de piano concerten. De deelnemers van de piano academy meten elk een stuk spelen. Het publiek mag daaruit de nummers 1,2 en 3 kiezen. De einduitslag hebben we niet afgewacht, het was een lange en warme zit.