100'000 ₫

November 24, 2023 in Vietnam ⋅ ☀️ 27 °C

Nachdämmir gester Abe in Hue si acho heimir hüt wider e Roller gmietet für die verschidene Sehenswürdigkeite vo Hue ga azluege. Aus ersts simir zum Hồ Thủy Tiên gfahre. Das isch e Wasserpark wo 2004 het ufta und 2011 us finanzielle Gründ wider het müesse zuetue. Sit den isch nümme viu passiert dert. Är isch zrügggla worde u 2016 aus Lostplace bekannt worde. Es isch es spezieus Gfüeu gsi die Rutschine z gsee und ufder Tribüni z hocke und sich vorzsteue wies äch vor nonid so langer Zit het usgsee wo hie no Bsuecher si härechu cho zum Bade. Nachem Wasserpark heimir eigentlich die Berüemte Greber vode Kaiser vo früecher wöue ga aluege. Leider isch us auem e rise Touristeatraktion gmacht worde u mi mues für aues verhäutnissmässig viu Itrit zahle. Drum heimirs bir Besichtigung vo usse bela u si derfür mitde Roller uf Entdeckigstour. Underwägs heimir der Alex und der Dimitri wider ufgablet u mir si z viert am Parfümfluss gsi, über intresannti Houpersträssli gfahre u hei irgendwo am Strasserand Zmittag gesse.
    Der Abe heimir ire sacktüüre Bar verbracht. Derfür heimir e Platte Frücht übercho, jeh es Fläschli Wasser und immermau wider e Shot. Mir hei Billiard gspiut u si när gägdie 11i zrügg izz Hostel. Mir wärde irgendwie aui nid so würcklich warm mit dere Stadt. Drum fahremir morn am Morge früeh witer.