• Day 99

Sabang Weh

January 3 in Indonesia ⋅ ☁️ 27 °C

Så er vi landet på Weh. Vi var tidligt oppe kl 06 og nød den dejlige alsidige morgenmad på hotellet. Så tog vi en Grab til havnen og fandt hurtigt billetkontoret. Ca 100kr for to billetter. Om bord satte vi os ud på dækket for at nyde overfarten der ville ta ca 45 min. Fin tur uden gyngeri og i dejligt solskin. I land blev vi overfaldet af folk der ville leje os scootere og køre taxi. Vi fandt en og aftalte en pris på 45kr. Han kunne ikke rigtig finde rundt men jeg fik ham vejledt med Googles hjælp. Undervejs begyndte han at brokke sig over at den 100.000 vi havde aftalt var for lidt. Men efter et skænderi og fuck fuck faldt han til ro. Han havde bare misforstået hvor vi skulle hen. Vi blev sat af på vores Airbnb der umiddelbart så godt ud med egen privat strand. Vi car her allerede kl 1030 og måtte vente 4 timer inden værelset var klar. Så gik vi en tur og nød ellers resten af dagen i havemøblerne. I morgen skal vi både snorkle og køre scooter.Read more