Montanita - Life is a beach

May 30, 2016 in Ecuador ⋅ ⛅ 23 °C

Nu we enige dagen onderweg zijn, en ik merk hoe welkom tips and tricks zijn voor ecuador toch besloten om weer eens een reisblog bij te gaan houden. Ook fijn voor het thuisfront en later voor het eventuele nageslacht! 🤔😉
    Verwacht hier niet onze mooiste fotos want dat is Mart zijn afdeling dit gaat gewoon met de iphone.
    We zitten nu in Montanita, leuk rustig hostel (Mama Cucha) voor $16 per nacht, prive kamer.
    Wil je hier lekker eten ga dan naar Pigro voor heerlijke pastas en salades ($10)
    Wij hebben veel zelf gekookt, gewoon omdat we dat leuk vinden en om de vele cocktails (2 voor $ 5) en biertjes ($1.25) te compenseren 🙈
    Verder is het hier wel allemaal in het weekend te doen en wordt er tot diep in de nacht door het hele dorp salsa gedanst tot aan het strand! Echt super leuke sfeer! Veel locals, weinig toeristen.
    Ben je minder soepel in de heupen, of wil je door tot in de vroege uurtjes nog door housen, sla zeker lost beach club niet over! Zoiezo echt een te vette en mooie club, Ibiza waardig (niet dat ik ooit op Ibiza ben geweest 🤓).
    Zoals je merkt hebben wij hier voornamelijk gefeest en even rustig weer een stuk van onze reis uitgestippeld. Maar je kan hier ook prima surfen en trips maken naar Isla de la plata. Galapagos voor de armen, wij zijn super rijk dus gaan over 1,5 week naar de real deal!!

Nou wij zijn nu weer helemaal afgekicked van al het feesten in Nederland en hier.
    Vanavond de laatste prachtige zonsondergang en dan morgen vroeg door naar het Quilotoa Lake. In 1 dag van zee niveau naar 4000 meter. Weten we gelijk of we gevoelig zijn voor hoogteziekte!

Adios Amigos