• Day 13

פושקר - מקדש הקופים, הרכבל ובנטי

October 10, 2022 in India ⋅ ⛅ 10 °C

אחר הצהריים נסענו עם זוג ישראלי נוסף בריקשה של בנטי לכיוון מקדש הקופים והרכבל.

בנטי הוא נהג ריקשה חצי אפוי חצי מחוק, אבל מצחיק נורא והנסיעה איתו בהלוך וחזור היתה שווה כל רגע.
    יש לו כל מיני משפטים. למשל כמו: "אמאל'ה" (הכלה ועומר אדם),
    Full power, no shower
    בשלב מסויים הוא נתן לבחור, שישב לידו, לנהוג בריקשה וזאת כדי נסיעה...

הגענו לקראת ערב (קצת לפני השקיעה) לקופה לקנות כרטיסים לרכבל שמעלה לתצפית.
    הכרטיסן אומר שזה ייקח כ-50 דקות (!) עד שנעלה על הקרון - חששנו שנפסיד את השקיעה
    לקחנו את הריזיקה וחיכינו בתור שהיה ארוך (כדאי להצטייד בקרם נגד יתושים) והצלחנו לעלות על הרכבל ולהגיע רגע לפני השקיעה.
    כמובן שניתן לעלות ולרדת בשביל של כ-1,000 מדרגות (לא ספרתי - אבל מעדות של ישראלי שירד את זה, זה היה מאד קשה).

הגענו לתצפית, שיש בה מקדש הינדי, אבל איך שיוצאים מהקרון, רואים קופים והרבה קופים ומי שהגיע עם שקית אוכל גלוייה, הקופים היו מגיעים אליו, בתוך המון האנשים, וחוטפים לו את האוכל.
    זה קרה גם בחזור, כשהמתנו לרכבל לרדת, מישהו הוציא משהו וקוף אחד פשוט קפץ עליו והילד שהיה איתו, בכה מרוב טראומה.

התצפית עצמה די יפה ומהווה מקום נפלא להביט על העיר מלמעלה וכן בשעת השקיעה היא מהווה מקום נהדר לצילומים.

תמונות נוספות בפוסט הבא (יש מגבלה של עד 20 תמונות בפוסט אחד)