Satellite
Show on map
  • Day 1

    קצת על ההכנות לטיול

    June 30, 2023 in Israel ⋅ ☀️ 27 °C

    אנחנו חבר'ה שמטיילים משכבר השנים (אני נשמע זקן כשאני קורא את זה...), אבל אנו מטיילים ביחד בשביל ישראל וכדומה.

    את הטיול תכננו כבר בנובמבר 2022 (לפני כחצי שנה) והיו לנו מספר יעדים על הפרק.
    לאחר הסכמת פה אחד (יותר נכון נדב החליט ודורון ואני הסכמנו) - הוחלט על טרק לבולגריה.
    מאז התחלנו לדסקס בנושא (שוב אני נשמע עתיק) והתעסקנו במה להביא, מה צריך לקנות ולאן נטייל - שוב זה היה נדב...
    נדב גם בדק עם היועץ האישי שלו, chat gpt, לגבי המסלול שנעשה במהלך השבוע והוא נתן תכנון נחמד.
    קנינו ציוד ודחסנו הכל לתיק גב של 40 ליטר.
    אין לי מושג איך אני אצליח להוציא דברים מהתיק...

    מזג האויר אמור להיות קריר עם נגיעות של גשם ולכן הוספנו עוד כל מיני אקסטרות כמו מיקרופליז, מעיל יוניקלו, גופיות טרמיות ומעילי גשם. אני לא מבין מדוע נדב לא ביקש שנביא גם מטריות...
    Read more