Satellite
Show on map
  • Day 6

    מסעדת ראמן בסופיה

    July 5, 2023 in Bulgaria ⋅ ☁️ 22 °C

    אכלנו ארוחת ערב במסעדת ראמן.
    הזמנו למנות פתיחה גיוזה (אין לי מושג מה היה בפנים).
    לדברי נדב, הגיוזה היתה טובה מאד.
    את דורון אני לא שואל, מכיוון שהוא בלע אותן מבלי לטעום.
    אני הזמנתי אדממה - הכי טריוויאלי ובסיסי, כלומר - אתה יודע מה יש שם ומה הטעם. ובאמת היה טעים.

    למנה עיקרית הזמנו 3 מנות של ראמן: נדב הזמין ראמן חריף כלשהוא, דורון הזמין ראמון עוף ודגים ללא ביצה ואני הזמנתי ראמן עוף ודגים ללא חתיכות חזיר.

    בסוף דורון ונדב אכלו את המנות שלהם ועטו כמוצא שלל רב על המנה שלי.
    לא יכולתי להריח את המנה ואין מה לדבר על לטעום. אבל זה אני...

    נדב סיכם ואמר שהיה לו טעים, אבל אכל טעימים מזה.
    דורון אמר - משביע!
    אני לא אומר דבר.

    "על טעם ועל ריח, אין מה להתווכח" - משפט שמוכיח את עצמו במקרה הזה בצורה נכונה.

    אחפש מסעדה נורמלית ואוכל לבד בחושך...
    Read more