Currently traveling

July - December 2019
Currently traveling

Greymouth

November 25 in New Zealand ⋅ ☀️ 15 °C

Churze Stop in Greymouth mit emne Abstecher am Strand und Pounamu sueche am Strand

Northern Circuit

November 7 in New Zealand ⋅ ☁️ 17 °C

Am nächste Morge isch es den scho los gange und mit em Northern Circuit, was eini vo de 9 Great Walks vo Neuseeland isch und eigentlich e 4Tages Wanderig isch. Mir hei üs entschiede das ganze i 2 Täg zmache und nur bir mittlere Hütte, de Oturere Hütte halt zmache, wiu mir relativ spät reserviert hei, hetts nur no 2 Bett ide Hütte ka und mir hei drum no zZelt müesse mitne und ich ha ufem Zeltplatz vor de Hütte übernachtet. De "zwöit" Tag vo de Wanderig isch zberühmte Tangoriro Crossing mit em Red Crater, dä Emerald Lakes und em Blue Lake. Nach dem Tag weissi, dass Böene vo 50 km/h rächt intensiv si, bsunders weme probiert direkt gägä de Wind und steil deruf zloufe :)Read more

Tangoriro National Park

November 6 in New Zealand ⋅ ☁️ 17 °C

Nach dem mir im Tangoriro National Park si acho und vom Doc erfahre hei, dass mir de Nkrthern Circuit grad am nächste Tag müend afa wius när für ne Wuche nüm wird go, gei mir nur no e chline Spaziergang zu de Taranaki Falls und de Tawai Falls gmacht und när am Abe üse Rucksack packt...

Taupo Umgebung

November 4 in New Zealand ⋅ ☀️ 26 °C

Huka Falls mit Hot Pools und eh chline Usflug ufem Segelboot zu de Maori Wall... jetzt heissts nur no warte bis zWetter ide Berge (wo ufem letschte Foti si) guet isch :)