• Day 6

Miradouro da Boca do Inferno

September 2, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 17 °C

Boca do Inferno - azaz a pokol szája. A neve ellenére gyönyörű, már ha épp nem felhőben van :D
    Reggel azt láttuk, hogy tiszta az ég, azonnal gyorsan induljunk el. Mire oda értünk a parkolóhoz, ahonnan egy 3-4 kmes körtúrát lehet tenni, addigra leszállt persze a felhő, de elvileg 5 percenként változhat az idő.
    Nagyon vadregényes sűrű erdő. Az első kilátó pontnál ahogy egy pillanatra elfújta a szél a felhőt, elállt a szavunk: alattunk a kráter függőleges falai, és balra az egyik kék kráter tó.
    Majd elértünk az egyik legtöbbet fotózott pontra (a telefon hátterem is ez egy ideje :D) és láss csodát, sütött a nap. Pár percig :D szoval gyors fotózás, utána álldogáltunk még ott egy ideig, mert nagyon nagy élmény volt a gyorsan rohanó felhőben élvezni a helyzetet.
    KB fél óra múlva azért tovább mentünk, mert még ezer dolgot akartunk megnézni. Körtúra volt, máshol mentünk vissza, a végén még megnéztük a Lago Canariot is.
    Nagyon Nagyon király volt az egész. És óriási szerencsénk volt (nem úgy, mint a bálnákkal) mert később ahogy lentről néztük végig felhőben volt a pokol szája. Ja, meg mert mivel korán mentünk, elkerültük a tömeget. Amikor indultunk, 2 autó volt a parkolóban, mire vissza értünk, tele volt a parkoló, plusz 3 mikrobusz, plusz egy nagy busz. Érdemes az ilyen turista mágnes helyekre korán menni na (korán: kB 9kor értünk oda)