• Day 7

Salto do Cabrito túra

September 3, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 21 °C

Körtúra Calderiasbol egy vízeséshez. Az elején egy nagy forró rét, ahol ki van írva: ne állj sokáig egy helyben, ne feküdj le, a, földre, mert sok a szendioxid a levegőben. Jól hangzik :D közben itt ott gőzölög a hegy random helyeken az ösvény mellett. Az ilyen helyeken ha ledugsz egy botot a földbe, egyből gőz jön ki. Meg is égettük a kezünket meg a lábunkat, mert nézzük már meg meleg e 😂
    Egy idő után trópusi dzsungel szerű erdőben megy az út egy vízvezeték mellett. Kicsit olyan, mintha Pennywise várna a végén. Főleg akkor, amikor egy régi vízműhöz értünk az erdő közepén 👻
    Ezután a vízvezeték tetején megy korlátok között az ösvény. Egyszer csak meredek szikla falak közé értünk, alattunk a mélység, meg egy szép nagy vízesés, aminek a tövében emberek fürdenek. Kis pici hangyák a mélyben. Megérkezéstünk.
    Tényleg nagy, fölöttünk tornyosulnak a sziklák, szinte össze nyomnak, de nagyon látványos hely. Én úsztam is benne, Kata lábat áztatott. KB egy órát voltunk el itt.
    Ja, amúgy mint kiderült a helyszínen, autóval is, lehet jönni, de úgy nem látod az erdőt, meg a gőzölgő hegyoldalt, meg nem is kihívás így. Viszont rájöttünk, hogy a túra további része amellett a műút mellett menne, ahol kocsival jönnek, ráadásul a túra kétharmada még hátra lenne, szóval vissza fordultunk arra, amerről jöttünk.
    Jól jártunk, mert vissza felé így még meg tudtunk nézni az erdő közepén egy régi de még használatban lévő gátat, ami nagyon vadregényes úton közelíthető meg, és szuper jól is néz ki.