• Day 10

Utolsó vacsora Nordeste-ben

September 6, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 19 °C

Egy utolsó vacsi ugyanott, amit a házigazda ajánlott. Legutóbb láttuk hogy a szomszéd asztalnál maguknak sütik a húst, kértünk mi is ilyet, egy adagot (meat on the stone) de a biztonság kedvéért kértünk hozzá előételt is, remek azori specialitás, véres hurka ananásszal :D de meglepően finom, bármennyire is bizarr ötlet. Ja, meg garlic bread természetesen és desszert is, de az már nem is tudom mi volt.

Ez volt az utolsó esténk a nagy házban, és megint egyedül voltunk, tehát végül kimondhatjuk, hogy egy baromi nagy régi kúria szerű ház, konyhával, mosógéppel, kávégéppel, minden. Az óriás kenyeret nem tudtuk megenni, bármennyire is próbálkoztunk :D
    Nordeste környéke nagyon hangulatos, kicsit nagyon szeles (vagy csak nekünk nem volt szerencsénk) és nagyon monumentális a hatalmas szakadékokkal a parton, az óriás hullámokkal, a környezettel. Ez nem a strandolóknak való környék, bár vannak pártok ahol lehet fürödni, ez inkább túrázni jó, meg nagyra nyitott szemekkel csodálkozni hogy micsoda ereje van a természetnek.
    Viszlát Nordeste. Jövünk, Furnas.