• Day 15

Reggeli szervezkedés és mászkálás

September 11, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 21 °C

Szóval bár néztünk buszt, amivel átjutunk a sziget másik oldalára, de nagyon macerás, mert túl korán jön vissza felé és akkor nem tudunk megnezni mindent. Vagy stoppolunk. De az meg bizonytalan. Vagy autót bérelünk, de mikor megérkeztünk ide, horror áron láttunk csak a neten. Egy autó két napra valami 150 euró lett volna, míg Sao Miguelen 10 napra volt 230. Kimentünk a reptérre reggel érdeklődni a kölcsönzőknél, hátha van olcsóbb opció. Persze fél 9kor ott is minden zárva volt 🤣 Na akkor nézzük meg még egyszer az Ilha Verde kölcsönző weboldalát, bár ők elvileg csak credit cardot fogadnak el, hátha van olcsóbb. És volt, 86 euró két nap, és mégse kell credit. Gyorsan neten le is foglaltuk, de másfél óra múlva vehetjük csak át. Addig ittunk a reptéri kávézóban egy kávét meg ettünk egy sütit. Érdekes, itt a reptéren kimondottan olcsó volt a kávé, a süti, de kártyával meg nem lehet fizetni.
    Végül átvettük az autót, jól le is zároltak 1200 eurót a kártyán 😯😯😯 Szóval vigyázni kell rá. Kis fapados Nissan Micra, olyan 3.6, nem jó, de nem is tragikus, viszont a célnak tökéletesen megfelel 👍
    Innen elindultunk a nagy vízesések felé, de már az első kis hegyi úton megküzdött a Micra, egyesben alig bírt felmenni, meg persze stop tábla van a kurva nagy emelkedő végén, nem volt egyszerű a lejtőn elindulás. Ezt ki kellett pihenni, meg álltunk az első miradouronál, ami persze csodaszép volt 😎