• Day 15

Még egy kis koválygás a környéken

September 11, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 22 °C

Elmentünk még az utolsó faluig a völgyben, szuper hangulatos régi házak, kis templom, egy autó széles út, kilátás a partszakaszra. Szerettünk volna vacsorázni, a Google ajánlott pár éttermet. Az első Faja Grandeban a parton, jónak tűnik, igényes, emberek is vannak bent. Sajnos nincs hely, talán fél óra múlva. Oké, van egy másik, egy kisebb innen 50 méterre, közvetlenül a bazalt, sziklás hullámos parton. Nagyon ilyen loungeos hely, szól a halk zene, kilátás király, kicsit hippi hely, a tulaj is úgy néz ki. Sajnos itt sincs most hely, talán később, pedig shrimp risotto az esti menü.
    Oké, Fajazinhaban láttunk egy kiírást hogy étterem lent a part irányában, csak pár kilométer, kocsival gyors lesz. Találkoztunk egy már nagyon haza menni akaró kecskével, csak úgy mekegett hogy vigyük el 🤣 Az étteremről jókat írtak, de persze ma zárva. Akkor vissza Faja Grandeba, hátha van már hely. Gyönyörű ez a völgy, jó itt kocsikázni, de most már ehetnénk 🤣 Végük az első helyre mentünk, most már volt hely is. Kicsit elég volt mostanra a helyi kajákból, inkább valami egyszerűbbet választottunk. Sima grillezett sertés meg rákos gombás tészta, kimondottan jó volt mindegyik, és a hely sem volt drága. Egy presszó meg egy csokis mousse a végén, és irány vissza a szállásra a korom sötét fennsíkon keresztül.