• Day 16

Még két krátertó a felhők között

September 12, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 19 °C

Van egy pár nap elmaradásom a naplózással, próbálom folytatni :)
    Szóval mentünk tovább az esőben, nem úgy tűnt mintha szűnni akarna, de itt sose, lehet tudni. Főútról le, irány egy hegyi mellékúton két tó a fennsíkon. A, szigeteken a mellékutak is nagyon jó minőségűek, csak keskenyebbek és magasan mennek, pont nekem való 😨 Itt végig a felhők között kanyarogtunk, egyre feljebb, körülöttünk a tejfehér köd. Egyszer csak érzékeltük hogy az út mellett a nagy mélységben van valami tó. Nem messzire van egy miradouro, addig jussunk el. Ott volt két lány, szintén bevállalósak, az, esőben felhőben feljöttek idáig.
    Amint megálltunk, bár még esett az eső, elkezdett oszlani kicsit a felhő, hirtelen volt egy kis napsütés is, meg látszott az óceán, és ami a lényeg, egy szép nagy zöld színű tó a mélyben, a Lagoa Funda das Lajes. Nagyin misztikus hangulata volt így, hogy ember alig, felhők szaladgálnak ide oda mi meg esőkabátban nézelődünk :)
    Leparkolt egy középkorú német pár is, nagyon kedves, aranyosak voltak, jót nevettünk azon, milyen, szuper időnk van 😊
    Az út másik oldalán pedig nagyon közel egy kisebb kráter tó volt, a Lagoa Rasa. Megnéztük még ezt is, sétáltunk kicsit az elhagyatott úton, majd vissza a kocsiba, irány a bazalt oszlopok.