Satellite
Show on map
  • Day 16

    Caimbros, Santa Cruz kilátó, autó leadás

    September 12, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 23 °C

    Hamarosan... Már leírtam, de véletlenül mentés nélkül kiléptem 😑 így is 3 teljes nap lemaradásban vagyok, baromi nehéz naplót vezetni 😂 Kata már durmol mellettem én meg próbálom behozni a lemaradást, azóta már voltunk két másik szigeten is és most a harmadikon, ami az első is volt, csendes pihi van. Szóval majd folytatom 😉

    Szóval utolsó szép kilátó autóval, majd haza kicsit lepakolni. Van fél óránk az autó leadásig, elvileg van egy kilátó Santa Cruz fölött, ahova gyalog már biztos nem megyünk fel, kéne venni sört még mert 6kor zár a bolt is meg tele kell tankolni a kocsit. Simán belefér fél órába 😂
    A kilátó pont alig lett meg, de tényleg jó hely, látszik felülről a reptér, jó lenne látni egy leszálló gépet így fentről. Flight radar szerint egy órája elment az utolsó, ja, innen amúgy is napi 4 gép megy, nem egy túl forgalmas reptér 😂
    Gyorsan bolt, sör, persze előttem nagybevásárlás van és a Revolutot se fogadta most el a terminál.
    Reptér, benzinkút, a kút még kiírja mennyit tankolt az előttem lévő, akkor várjuk meg míg fizet. De sehol senki. A kút bolt zárva. Hogy lehet itt tankolni? Megnyomkodtam minden gombot, de semmi. Van viszont egy terminál a falon, angolul is tud, ahaaaa, ezt kell nyomkodni. Kártya be, nem adom meg előre mennyit kérek, benzin indul, király. Az autót sikerült 10 perc késéssel leadni, 5 perc múlva már vitte is a következő pár. Hát nem sok idejük volt kitakarítani, de kit zavar 😂
    Ránéztem a revolutra, mennyi pénzünk maradt, és sokkot kaptam. 100 eurót vont le a tankolás, mikor én 16 euróért tankoltam 😑 Ez így nem oké. De kút zárva, semmi infó, na reggel jöhetünk ide is 😣 Jó hír, másnap reggel már csak 16 euró volt levonva, ezek szerint csak zárolt 100 eurót, majd később a rendes összeget vonta le.
    Imádom a revolutot, az alkalmazás tök király, napra készen lehet követni mindent, egyszerű feltölteni, és legtöbb helyen elfogadták, míg a Raiffeisen kártyámmal csak a baj volt itt, 1-2 helyen tudtam csak fizetni vele. Ráadásul nem tudom, havi 2-300 euroig ingyen van a készpénz felvétel, utána meg 2%.
    Read more