• Day 17

Horta by night

September 13, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 22 °C

Igazából csak azért jöttünk Faial-ra, hogy aludjunk egyet és megmásszuk a szomszéd szigeten a Pico-t, ehhez képest Horta egy nagyon szuper hely, teljes meglepetés. Kata mondta is, most épp ez a kedvenc 😊
    Vacsi után elkezdtünk sétálni, vártuk hátha a Pico megmutatja magát, előbújik a felhők mögül, hisz a fél város arra néz.
    Lementünk a kikötőbe, ami egyrészt az egyik legfontosabb kikötő a környéken, másrészt az Azori szigetek legnagyobb szabadtéri művészeti helyszíne vagy mi a csoda. Szóval, az erre járó itt kikötő hajósok a 80-as évek óta pingálnak valami emléket a kikötő köveire, vannak kimondottan művésziek és vannak gyerekrajz minőségűek is, mindenesetre mostanra állítólag több ezer, tízezer rajz van a kikötőben. És tényleg. Végig, ameddig a szem ellát, és tök érdekes nézegetni, kik, honnan, merről merre tartottak mikor itt kikötöttek. Kedvem is lett körbe hajózni a világot (bakancslista újabb ötlet 👍).
    Hazafelé pedig van egy kis vár szerű valami az egyik sarkon, ott helyi esemény volt. Zene, filmvetítés, gyerekek, családok, kutyák, nagyon olcsó sör, bor és helyi kaják. Nagyon nagyon kellemes volt, kár hogy a petersben annyira bekajáltunk és ráadásul reggel korán akartunk kelni, hogy már nem volt erőnk itt is maradni kicsit. Pedig irtó jó kis családias karibi hangulatú kerti party szerű rendezvény volt sok helyivel.