Satellite
Show on map
  • Day 20

    אובטובה

    May 16, 2022 in Brazil ⋅ ⛅ 24 °C

    אין לי אף תמונה מהיום הזה אבל אסור לפספס אותו 😅

    הגענו לאובטובה רק ליום אחד ובגלל סיבה אחת פשוטה (חוץ מהשם של המקום)
    מישהו שפגשנו בחוף בפאראצ'י אמר לי שיש שם מפגש שבועי של ג'אגלרים ופשוט הייתי חייבת להגיע אליו
    הימים הסתדרו מצויין ובדיוק ביום שבו נסענו לכיוון היה את המפגש
    כשהגענו למפגש הם סיפרו לנו שהם התחילו לקיים אותו רק לפני חודש ושזה כבוד גדול שאומנים מחול הגיעו אליו
    התאמנו איתם בג'אגלינג מניפות והם ניסו ללמד אותי לאזן קלאב על האף
    בסוף הערב סיכמנו עם הבחור שעושה קרקס אווירי שנגיע לשיעור שלו מחר בצהריים
    למחרת קמנו בבוקר, יצאנו מההוסטל המלחיץ שישנו בו והלכנו לשבת על החוף עד שיגיע הזמן של השיעור.
    מסתבר שאובטובה ידועה בתור עיר הגולשים של ברזיל ושיש לה המון חופים ברמות שונות של גלישה. החוף שאנחנו היינו בו היה חוף של מתחילים וזה עשה לי ממש חשק להישאר ללמוד שם גלישה.
    בהמשך הגענו לשיעור אווירי - התחלתי להיזכר בהמון תרגילים על הטיסו והטרפז והיה לי פשוט כיף!
    Read more