December 2019 - March 2020

Dä Hei a cho...

March 20 in Switzerland ⋅ ☀️ 5 °C

Ja,Hüt isches eso wiet gsi und mir sind nachdem mir Gester nach Mitternacht vo Perth über Dubai gfloge🛩 sind Hei cho.
    Mis Brüederli😍häd Eus mit Gsundheitsabstand abgholt und Hei bracht😘
    S Hei cho isch dä würkli schön gsi da mini Kids und Fründin Eus e schöni Begrüessigsüberraschig gmacht händ.Viele viele 💓liche Dank namal.😍Read more

Zum Abschluss,vo mir na es Dankeschön

March 17 in Australia ⋅ ⛅ 17 °C

Hey,all Ihr liebe wo Eus Ratschläg oder Tips gäh händ,oder mir sälber Reisegäld gäh händ,so viel....namal ganz Herzliche Dank😘
    Aber mim Spatz und minere Maus,ganz en Bsundere Dank,Ihr händ für mich 4 Jahr gspahrt gha ,das ich dä Pitsch mit sim Läbenswunsch cha begleite,es isch es mega Gschänk gsi vo Eu und finds immer na voll dä Hammer🥰Und ich freu mi uf dä Momänt wo ich Eu wieder cha id Arme näh😍❤Read more

S ändi vo Eusere Reis

March 15 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

Mir sind in Weste cho wo mir Eus mega druf gfreut,aber leider hämmer da nümm richtig chöne gnüsse,mit dene Mäldige vo dä Hei,us dem Grund hämmer au umbueched und chömed früener Hei.Aber na es paar Föteli...Read more

Mandurah

March 14 in Australia ⋅ ☁️ 26 °C

Mir fahred a dä Küste abe und sind eso bi dem Ort ane cho...Es mega Herzigs Städtli🥰Viel wo i Perth läbed händ da e Feriewohnig oder Hüsli und sind a dä Lange Weekends amig da. Dä häds 5x soviel Lüüt als da läbed.
    Jetzt hetteds es 5 Tägigs Crabfäst gha,alles ufgstellt, jensti Zält,Toitois,Tisch und Bänk....abgseit wegem Convid-19...Eusi Zwillingskollegine👯‍♀️,händ wele go Poste und händ nu 2Pack Pastas dörfe, isch au ziemli alles leergrumet...

Perth

March 13 in Australia ⋅ ☀️ 29 °C

Hüt Morge isch am 3.30 Uhr dä Wecker 🕞abe,da mir am 6.00 Uhr abgfloge sind nach Perth🥱und erst na 3Std.da weniger...
    Dä simmer Euses dä Hei für die nächste Täg go abhole gange und händ na es Date gha mitemene Schwizer Paar wo mir i Adelaide känne glert händ.😊Read more

Kangaroo Island

March 11 in Australia ⋅ ⛅ 19 °C

Gester hämmer eso schöni Plän gmacht wasmer Hüt alles wend mache.🤗🙃
    Dä simmer am Morge beziete uf gstande un los Düsed🚘.Mir händ wele zu dä Admirals Arch und Remarkable Rocks.Leider häds bis abe Brännt und d Strasse sind all gsperrt gsi,zum i dä säb Nationalpark chöne z gah🤷‍♀️
    Tja,gath nöd immer eso wiemer weth🙄.Aber mir händ sofort spontani Plän gmacht😇.
    Zerst simmer zu dä chline Düne und Aschlüssed zu dä Seal Bay,isch mega gsi,jensti Seehünd wo dete ume gläge oder is Wasser,oder use cho sind.

Kangaroo Island,Ankunft

March 10 in Australia ⋅ ☀️ 17 °C

Hüt hämmer am 6i müese uf stah zum mit Eusem neue Gfährt🚘,1 1/2 Std.z fahre bis mer ad Fähre🚢 cho sind wo Eus uf d Insle🏝übere gfahre häd.Det simmer nachere fast Schlafnose Nacht bi Euserem neue Dominiziel für 2 Nächt a cho.Read more

WOMAdelaide

March 7 in Australia ⋅ ☁️ 23 °C

Das Fästgländ isch dä Hammer...💞da lauft u viel,jensti Food🍗🍖🥗 und Drinkständ..🍺🍷🧃.div.Zält wos Vorfüehrige mached,volls Läbe😁🤡