Bier!

July 21, 2022 in Czech Republic ⋅ ⛅ 29 °C

De dag in vogelvlucht met een focus op de leukste cafeetjes in Praag. In de buurt van het Illusion art museum was een van de cafeetjes die Birgit had aangeraden: Truhlarna. Een café in een binnentuin met heerlijke home made limonade. Hierna zijn we naar het alchemisten museum gegaan

Na twee musea vonden we het tijd voor een biertje. Onze insider raadde ook aan om naar pristav 18600 te gaan, haar favoriete plek en wat had ze gelijk. Het was een mega grote plek aan het water met allerlei foodstands. Een perfecte plek om wat spelletjes te spelen en te genieten van het weer.

Vervolgens even avondeten en daarna naar de dogbar. Het is eigenlijk jammer dat we geen foto’s hebben gemaakt want wat was deze plek fantastisch. Een ondergrondse club - en doolhof - die iedereen moet zien. In elke ruimte is er weer wat anders, in de ene was live muziek, de ander een dj, weer eentje met rijen aan tafelvoetbaltafels en dubbele verdiepingen banken aan tafels alsof het stapelbedden waren. Een ding wisten we zeker; we komen hier terug met een hele hoop vrienden. Na een aantal, misschien eentje te veel, cocktails te hebben gedronken even onze vrienden laten weten hoe geweldig het hier was en vervolgens lekker slapen.