Uydu
Haritada göster
  • Gün 7

    Rustdag

    10 Nisan 2023, Filistin ⋅ ☁️ 29 °C

    Gisteren was het een rustdag voor mij. Twee kerkdiensten met Nederland meegeluisterd.

    Voor de kinderen hier hebben we een bijeenkomst georganiseerd met wat Nederlandse liederen.
    Sommige wonen hier sinds de oprichting en kennen wat liederen. Waaronder deze

    Maria kwam bij het graf
    En huilde om haar Heer
    De grote steen was weggerold
    En Jezus was er niet meer
    Maar een engel zei plotseling
    Weet je niet meer
    Wat Hij gesproken heeft
    Hij is opgestaan, Hij is opgestaan
    Hij leeft, Hij leeft
    Hij is opgestaan, Hij is opgestaan
    Hij leeft, Hij leeft

    Vroeger heb ik deze ook op kinderkoor gezongen.
    Nadat we het gezongen hadden deed een bewoner de tekst en melodie nog na. Hij leeft, Hij leeft! Het trof me, want het is waar. Hij leeft!

    Ra'fat m'n grote vriend😁 kon ook verschillende Nederlandse liederen. Nadat de bijeenkomst afgelopen was heb ik nog wat op de blokfluit gespeeld voor hem. Hij kende daar juicht een toon. Ik speelde, hij zong
    Okumaya devam et