• Day 17

Galapogos - Cuenca

February 28 in Ecuador ⋅ ☁️ 14 °C

Vandaag was het weer een reisdag. We moesten vroeg uit de veren om het vliegtuig te nemen van San Cristobal naar Guayaquil. In de luchthaven ontmoetten we 2 hippe oma's van 82 jaar die blijkbaar beroemd zijn op tiktok. Vorig jaar hebben ze op 81-jarige leeftijd de wereld rondgereisd in 80 dagen. Hun leuze was toen: Around the world in 80 days at 81 and still on the run. 😂 Nu droegen ze een T-shirt met de opschrift: 82 and we are not yet through! Ze waren in Zuid-Amerika aan het rondtrekken💪. Voor wie ze wil volgen op instagram of facebook: aroundtheworldat80 😇Dus voor de oma's onder ons, begin al maar te plannen hé 🤭
    Na een vliegrit van 2u kwamen we aan in Guayaquil, waar we werden opgewacht door een chauffeur die Francesca had geregeld. Hij bracht ons naar Cuenca. Een rit van 3u die ons recht door het nationaal park Cajas leidde. Op 1,5u tijd zaten we op 4000 meter hoogte.
    In het hotel aangekomen hadden we een uurtje de tijd om ons op te frissen. Daarna is Francesca ons komen oppikken om samen te gaan eten. Ook de mama, de zus en de man van Francesca sloten mee aan. Het was een hele gezellige avond met veel lekkers🤗.