Cuenca: dag 2

March 1 in Ecuador ⋅ ☁️ 15 °C

Deze voormiddag zijn we nog even met Francesca door de stad gegaan. Ze heeft ons de huizen laten zien waar haar (over)grootouders gewoond hebben. En vervolgens heeft ze ons een rondleiding gegeven in het gerechtsgebouw waar ze regelmatig voor haar werk moet zijn. Na een gezamenlijk koffietje, splitste onze wegen zich op aangezien ze nog wat voorbereidingen moest treffen voor de grote dag van morgen!
    Wij zijn daarna het nationaal park El Cajas ingetrokken voor een wandeling door de mooie natuur. Spijtig genoeg hadden we wat pech met het weer🌧️. Net toen we vertrokken, begon het te regenen en het is pas gestopt een paar minuutjes voor we aankwamen. De regenjassen bleken allemaal niet meer zo waterdicht te zijn. Gevolg: kletsnat tot op ons gat 🥶. Tijdens het wachten op de taxi hebben we geprobeerd ons wat warm te krijgen met soep en warm eten. Aline kiest meestal voor de iets exotischere gerechten die haar meestal kunnen bekoren. Maar vandaag had ze een beetje spijt van haar keuze🤭.De warme douche achteraf was meer dan welkom. Vandaag op tijd in bed want morgen is het de grote dag!