Satellite
Show on map
  • Day 3

    Refugio Terenosa naar bergdorp CAIN

    September 18, 2023 in Belgium ⋅ ⛅ 23 °C

    Na een eu "typisch Spaans" ontbijt ; enkel koffie en Maria koekjes met boter en confituur ... en Route.
    Het had geregend dus alles glibberig.
    Vandaag 18 km en 1320m.naar beneden en 490m. omhoog.
    Het eerste deel van de wandeling was voor mij heel lastig en confronterend, enkel afdalen... 2 uur lang, Hel voor mij! Stijl naar beneden langs klein pad op gladde keien en modder. Terugdraaien ging niet dus al mijn moed bijeen geraapt en naar beneden gestrompeld ( niet fijn voor mijn knie... ), godzijdank voor mijn wandelstokken !
    Aangekomen in Bulnes en als beloning was er een bar restaurante; een koffietje als troost en een goeie tapas; tortilla.
    2de deel van de wandeling was meer mijn ding, oef!!! Nu aan leiding :-)
    Langs de Rio Cares 15 km naar bergdorp Cain waar we verbleven in een Albergue. Gezellige kamer met stapelbedden voor 8 personen. Douches en toiletten op de gang. Een welverdiende deugddoende douche, lekker eten en een glaasje Rioja en bedjes in.
    Mijn knie toch afgezien van de afdaling van vanochtend, cyste achteraan knie flink gezwollen...
    Even afwachten wat morgen brengt...
    Read more