Satellite
Show on map
  • Day 2

    2. Cancun bis nach Tulum

    March 4, 2023 in Mexico ⋅ ⛅ 30 °C

    Am 3 am Morge lütet der Wecker für das mir pünktlich a Flughafe chöme.
    Gester dr Flug verpasst, das passiert üs nüme!
    Am 6i geit dr Flüger nach Cancun und scho am 4i heimer z Gepäck müesse ufgäh.
    Nach langer Wartezeit chöimer i Flüger und am 9i lande mir in Cancun.
    Mir chöi gad aaschliessend üses Outo ga hole, ä wunderschöne Chevrolet😅 Juhu itz geits ändlech richtig los. Ungerwägs göh mir scho mau mega fein ga zmittag ässe🤤
    Z Tulum hei mir äs wunderschöns Hotel. O d Stadt gfaut üs sehr guet. Leider isch aber dr Strand komplett verboue. Mä chunnt niene zuche weme nit äs Hotel diräkt am Strand het oder ine Beach Club geit, chli schaad... Bis itze heimer dr strand afa uf Google Maps gseh. Drum ziehts üs morn witer nach Punto Allen.

    Z'Nacht gässe heimer ganz eifach immne chline Strasse-Restaurant. So guets ässe heimer scho lang nüme gha. Mir si im Glück. 🥰😁🤤
    Read more