Satellite
Show on map
  • Day 24

    24. Insuhopping 🏝️

    March 26, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 28 °C

    Hüt wächsle mir d Insle, vo Holbox geits nach Cozumel. Ds isch di letschi Feriedestination bevor mir wieder dörfe hei cho. 🥰

    Am morge früh packe mir üsi 7 Sache und bringe d Velos zrügg. Am viertu ab 8i stöh mer am Stäg bereit und warte uf d Fähre zrugg zum Festland.

    In Chiquila hole mir üses Outo und fahre schnurstracks nach Playa del Carmen. Dört wartet nämlech scho di nächsti Fähre wo üs nach Cozumel bringt.
    Am 2 chöme mir uf Cozumel ah und si sehr positiv überrascht.
    Es isch zwar e grossi Insle mit viu Tourismus aber sehr agnehm, suber und eifach gmüetlech. Oh hie chöme Krüzfahrtschiff ah und bringe düre Tag viu Lüt und am Abe ischs de derfür umso ruhiger. 😍

    Mir hei es härzigs & schöns Hotel für die letschte 4 Nächt. Es het nur öppe 7 Zimmer und het e schöne Garte, mit Pool, Ligistühl und e Outdoorchuchi. Ds highlight isch d Paloma e 5 Monat alti Hündin wo üs aube duet Gsellschaft leiste. 😍🥰
    Mir weis üs ide letschtä Tag no so richtig la guet gah, chille, touche u fein ässe.
    Drum göhmer de am Nami no ga ichoufe, dass mir üs öpis feins znacht chöi mache. Uf das hei mir üs nämlich mega gfröit. Immer nur uswärts isch nämlech uf d Duur oh längwilig.

    Witer sueche mir nachere Touchschuu womer für morn es plätzli zum touche finge.
    Mir wärde fündig und fröie üs uf 2 Touchgäng morn. 😍🐠🦈🐟🪸

    Zrugg im Hotel göhmer üs im Pool ga abchüele und gniesse no chli d Sunne.
    Nachem Dusche choche mir üs mega feini Gmüesburritos und gniesse ds schöne Ambiente.😍
    Read more