Chiang mai - Chiang rai

December 22, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 18 °C

Die einte hend eus scho vermisst aber mir läbet no und sind wohl uf. 😌

Chiang mai hät eus vorallem kulinarisch verwöhnt, ah jedem Ecke häts wunderbari Kafis gha und die viele Vegetarische Restaurants händ super zu eus passt. D Lea hett no e Gripp verwütscht, doch nach 2 Täg isches au ihre wieder besser gange.☺️
    (Mami, zum Glück hemmer dini Chügeli debi 😘)

Nach zwei Nächt Chiang mai, sind mir mitem Green bus, 5h i d Berge gfahre uf Chiang rai. Vo Chiang rai händ mir für 50 Baht (1.65 CHF) de local bus zum Duck Restaurant gno (für 32km 1.5h) wo eus de Simon und d Thay abgholt hend.

Ih ihrem Airbnb hend mir vorallem entspannt und am zweite Tag, mit zwei anderne Gäst us England, de Sue und em Michael, sightseeing gmacht.
    Opium Museum, de Määrt bi de Grenze zu Myanmar, s goldene Drüeck und „shopping“ in Laos.

Wär hett gwüsst dassmer in Thailand Polo mit Elefante anstatt Pferd spielt? 😅 De Simon hät eus viel über Thailand und sis läbe verzellt und mir sind schochli trurig verlönd mir das wunderschöne Plätzli morn.

Nächsti Stop wird de Grenzübergang zu Laos sie, wo mir s Visum beaträget und döt ei Nacht schlafet. Aschlüssend wär s Ziel es Boot ufem Mekong z verwütsche und mit dem zwei Täg uf Luang prabang z fahre.

Mir wärdets gseh ob alles klappt. ☺️