• Day 3

Neo Klima

August 21, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 27 °C

Přimlouváme na noc do přístavu, Pářa rozhoduje, na večeři jdeme do restaurace. Marťani si hned oblíbí řeckou kuchyni a způsob, kterým tu v restauracích hostí hosty. Jarda nam svoji bezchybnou řečtinou objednává tru druhý salátů, ryb a víno k tomu. Eliška zjišťuje, že celá ta léta, kdy pila na jarním soustředění s atletikou v Itálii frizzantino v malém tumbleru a myslela si, že to pije "na prasáka", že se šeredně pletla - pila to na řecký způsob! A opravdu, jaké bylo naše překvapení, když nám na víno přinesli normální malé skleničky 😄 víno bylo stáčení, ale oproti českému stáčenému vínu, kde je cítit zkvašení, bylo řecké víno rájem pro náš vybíravý jazyk a obstálo. Přinesli nám tzatziki, pikantní a basic fetu salát a řecký salát, který jsme si dali s osmaženými cuketami, které chutnaly jako hranolky a nebo chlebem. Každý si bral co chtěl z mís. Pak přišel hlavní chod a na stole se objevily vybrané ryby, kalamáry, sardinky a krevety. Krevety jsme si museli sami oloupat. Ještě že s námi u stolu neseděl žádný vegan! To nebylo pro slabé žaludky 😂 Eliška s Adélkou a Péťou poprvé ochutnali kalamára a holky i sardinku. Díky jejím kostičkám chutnala jako se zrníčky písku 😂 po večeři část stolu odešla na loď, zbytek si počkal na tradiční řeckou pozornost podniku, v tomto případě řecký jogurt s medem!Read more