Jerte-San Rafael

March 19, 2023 in Spain ⋅ ⛅ 16 °C

Ens aixequem i anem a fer uns cafès al bar, ens posen un pintxo de truita i un pa de pessic, tot boníssim per 2,80€. Una senyora ens posa al dia de tot, es va quedar viuda a la pandèmia pel covid i no tenia fills, tenía nebodes i molta vida social.
    Visitem el poble, és molt bonic, dels més xulos de la zona.
    Fem la ruta de la Garganta de los Infiernos y los Pilones. Hi ha moltíssima gent caminant perquè el dilluns 20 se celebra el dia de Sant Josep. La ruta dura 4h, 12'800km. Hi ha força aigua i està molt bona, la bandida i la Lúa beuen de la font.
    Quan arribem passem per 2 tendes de productes típics i comprem: mermelada, crema de cirera, sabó, paté i formatges (35€). Dinem al costat de furgo al dedcampat, parem la taula al sol i ens prenem l'última birra IPA del lidl i una Argus( sela veu la Bandida). Recollim tot i anem ja de tornada a casa. Ens atura la Guàrdia Civil, només demana DNI al bandit i li pregunta si ha begut, també pregunta si el gos va lligat (¿el hombre va atado?) i ens deixa marxar, era gran i bastant agradable.
    Fem camí, veiem molts camps plens de toros i vaques.
    A Sant Rafael (Segovia) ens aturem perquè trobem molt trànsit i busquem un parc amb gespa per a que la Lúa i la bandida juguin. Hi ha un cotxe de la Guàrdia Civil controlant el trànsit, marxa a la nit, nosaltres sopem pasta amb tomàquet i sobaos de xocolata. Veiem una Pel.li de Netflix, Noise. Anem a dormir d'hora. Fa molt fred, arribem a 4 graus, la furgo no es congela.