• Day 19

Orsa

June 3, 2022 in Sweden ⋅ ☁️ 17 °C

Vandaag hoefden we niet zo heel ver ter rijden om een mooi plekje tegen te komen. Eerst nog even getankt al was de tank maar even over de helft leeg maar iedere dag zie je de diesel duurder worden ondanks de voorspellingen dan per 1 juni de diesel met SEK 0,30 omlaag zou gaan.

We maken een stop bij de winkel Biltema.
    Eens kijken wat ze hier verkopen.

Er is werkelijk van alles te koop wat met klussen heeft te maken. Van betonmolens tot het kleinste schroefje. Ook voor boten, caravans en campers is er veel te koop.
    Het duurt niet lang of Frits heeft de vishengels afdeling gevonden en alles wat erbij hoort. Hij is nog een op zoek naar een Spinhengel.
    En laten ze die nu net hier hebben. Arme Frits heeft nu geen enkel excuus meer dat hij de juiste hengel niet bij zich heeft 😂. Hij is weer een hengel rijker.

We zijn nog geen 10 km verder als we een prachtig plekje tegenkomen met een watertje, bos en bankjes.

We blijven hier. Het is prachtig weer dus daar maken we even gebruik van en gaan wandelen.