• Day 77

Kristianstad

July 31, 2022 in Sweden ⋅ ⛅ 21 °C

Vandaag werd een echte wandeldag. Vanmorgen rond 10 uur vertrokken we. We wilde een route genaamd "Hercules" gaan lopen van 8,8,km.
    Wandelschoenen aan. Het wandel-bordje wees ons aan om rechts het pad te nemen maar toen we het pad hadden afgelopen zagen we nergens meer onze "Hercules" route 😯
    Het enigste bordje dat er stond was de "Tivoli route"
    Dan maar de Tilovi route lopen hoe lang hij ook mag zijn.

Lang was hij niet merkten we want we liepen weer door het park achter het Theater door. Er waren weer groepen aan het jeu de boulen net als gisteren.
    Dit was wel even mooi om te zien.
    Een dak van zonnepanelen en er onder auto's die door de zonnen energie werden opgeladen en die te leen waren. Ideaal toch!!

Wij liepen verder en vonden een andere route die we zouden gaan lopen. We kwamen met deze route door natuur reservaten iets wat net onze bedoeling was.

We kwamen langs poeltjes en uitkijktorens.
    We liepen en liepen en liepen tot we bij een grote "hoeve" kwamen.
    Er stonden picknick banken waar mensen aan zaten te picknicken. We zagen ook mensen naar binnen lopen. Daar zullen we wel wat te drinken kunnen krijgen dachten we dus we gaan er eens naar binnen.
    Maar in Zweden is nu eenmaal niet veel horeca en ook hier niet maar wat we wel zagen was zeker de moeite waard.

Hier was ooit een kasteel geweest. Dat was afgebrand en weer opnieuw opgebouwd maar nu was er alleen nog een ruïne over.
    Dat hadden ze mooi gemaakt zo. En overal kun je dit soort dingen gratis bezoeken.