• Day 1

Vreden

April 20, 2022 in Germany ⋅ ☀️ 15 °C

Vanmorgen om 11 uur werd de camper gestart om richting Obelink in Winterswijk te gaan. Onze route ging deze keer via Duitsland. We hebben dat nog nooit gedaan dus eens proberen. Het aantal kilometers was hetzelfde.
    Dat doen we nooit meer want er was file, file, file.
    Uiteindelijk kwamen we ook nog op een weegbrug terecht waar we overheen moesten of we dat nu wilde of niet.

Gelukkig bleef ons licht op groen staan en mochten we doorrijden.

Tegen half 2 kwamen we aan bij Obelink.
    Altijd leuk om eens rond te snuffelen en weer leuke spulletjes te scoren.
    Van Winterswijk richting Vreden net over de grens in Duitsland.

We dachten op de CP te staan maar dat klopte niet helemaal. Toen Frits een wandelingetje ging maken ontdekte hij een stukje verder een nieuwe CP.
    Er staat nog een hek omheen maar hij kon wel zien dat er stroompalen staan en een waterloos plek.
    Als alles af is zal het zeker erg mooi zijn en Vreden is een prachtig stadje.

Wij kenden het niet maar hebben er een heerlijke wandeling gemaakt.