• Day 3

Haselünne

April 22, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 16 °C

Vandaag hebben we iets meer dan 100 km gereden 😅 Via de Duitse Autobahn. Normaal doen we dat niet maar we waren een beetje lui uitgevallen vandaag dus weinig gezien onderweg.

We zijn gereden tot aan het meer in Haselünne.

We vinden weer een mooie camperplaats en helemaal gratis. Water tanken kost € 1 en de rest is gratis. Stroom hebben we zelf net als de rest maar water en toilet schoonmaken kan hier dus allemaal en dat hebben we nodig.

We genieten van het zonnetje en het buiten zitten en dan is het tijd om aktie te ondernemen. Frits haalt de fietsen te voorschijn en we rijden naar het centrum van Haselünne. Die is wel heeeeel dicht bij 😅 (600 meter). We parkeren onze fietsen en lopen een rondje door het centrum.
    De paaseieren zijn hier nog volop te vinden.

Natuurlijk brengen we een bezoekje aan een heerlijke bakker om die zalige Duitse broodjes en ....... een "gezond" gebakje met veel fruit en zonder slagroom te kopen.

Na ons avondeten maken we nog een avondwandeling rond het meer. 2 Km en dat is een mooie afsluiting van de dag vinden we.

Kijk ook op @fritsellen youtube.