Satellite
Show on map
  • Day 5

    Nieuwe Pekela

    April 24, 2022 in the Netherlands ⋅ ⛅ 14 °C

    Vandaag een tochtje afgelegd van 75 km naar Nieuwe Pekela in de provincie Groningen. We hebben hier een mooie CP met een geweldig uitzicht.

    Op dit moment zien we in de verte mijnheer fazant en mevrouw fazant. Ze lopen al de hele namiddag op en neer. Prachtig om te zien.
    Ik hoor al iemand roepen, CAMERA. Misschien doe ik dat dadelijk ook nog wel 😉

    We zijn hier 16 km van Veendam vandaan dus we blijven hier. Het bevalt ons uitstekend hier.

    Vanmiddag hebben we een kleine wandeling gemaakt en wat kwamen we tegen ................... juist, een kerkhof en daar moet ik altijd even kijken.

    Vreemd, ik ken het niet al rechtopstaande stenen. Ik heb het nog nooit gezien. Misschien iets typisch Gronings?

    We komen ook nog langs een boerderij winkel waar heerlijke aardbeien liggen, mmmm.
    Read more