Update day 3

June 8, 2019 in Sweden ⋅ ⛅ 17 °C

Vandaag dag 3 van de Rally! Tijd voor een update aan alle sponsoren en belangstellende!

Donderdag zijn we gestart in Groningen onder toezicht van de organisatie en RTV Noord (Nos). We hebben die dag de mogelijkheid via de autosnelwegen te rijden en zo ver mogelijk te komen. Uiteraard hebben we de dag taak (foto en route via de Kohlbrandbrucke) vervuld en zijn we verder gereden richting fehmarn. Vandaag hebben we 450km

Dag 2 vertrokken via de veerboot verbinding tussen Puttegarden en Rodby. Aansluitend via Kopenhagen naar Malmö. Hier hebben wij de brug overgestoken en zijn opzoek geweest bij het politie bureau van Netflix serie "The Bridge". Vanuit daar vertrokken naar Ryd een het autokerkhof te bezoeken en foto's te maken van de "eerste bus van Abba". Aansluiten doorgereden naar Jonkoping om op de camping te genieten van de avond. We hebben deze dag 550km afgelegd.

Dag 3 vandaag wijken we van het roadbook af en trekken de binnenlanden van zweden in op zoek naar de mooie natuur en dieren.

We houden jullie op de hoogte!!

Groeten team Nasiuh #BalticSeaCircle2019