Dag 9

June 14, 2019 in Norway ⋅ 🌫 5 °C

De laatste dagen weer veel meegemaakt.

Dag 5 was een regenachtige dag in Noorwegen. Wat er verder prachtig uitziet en schitterend is om doorheen te rijden doet je vergeten dat je buiten nat wordt. We hebben gereden van Grong naar de Lofoten via de veerboot van Bodø naar Moskenes. Tegen over de aanlegplaats van de veerboot de camping op gereden. Hier was door team #Matties de ultieme kampeerplaats vrij gehouden. Wij arriveerde daar om 22.00u maar door de middernachtzon hebben we zonder enige tijdsbesef tot 02.00u wat staan drinken.

Dag 6 vandaag een feest op Gimsøya waar alle teams samen kwamen. De trip van die dag was 105 km lang adembenemend.

Dag 7 onderweg richting de Noordkaap. 945 km te gaan dit doen we in 2 etappes en zullen de eerste nacht slapen in Olderdalen. Dit was een klein kamertje in een verzamelgebouw want hier in het noorden is het in de nacht erg koud in onze zelfbouw wagen.

Dag 8 naar de Noordkaap! Onderweg spotten we ansichtkaart na ansichtkaart en...!! Dolfijnen!! Met dank aan team #THE ROAMING RHINO die ons waarschuwden voor het spektakel. Na drone opnames te hebben gemaakt doorgereden naar de Noordkaap. Gaaf om eens geweest te zijn maar verder niet de mooiste plek om te zijn. Uiteraard foto's gemaakt en koffie gedronken😉