• Day 2

Day 2✌🏼

July 22, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 34 °C

Καλημέρα από Genova!!
    Πουρνό - πουρνό πήραμε το τρένο για Camogli, ένα μπανάκι πριν τα κρύα του βορρά είναι απαραίτητο!
    Περίπου 40’ διαδρομή εννοείται μας πήρε ο ύπνος, φτάνοντας όμως ο ήλιος δεν είχε φτάσει ακόμα στην παραλία και υπήρχε μια ωραία δροσερή αύρα. Βάλαμε μαγιώ, βουτήξαμε στη θάλασσα και ευχαριστηθήκαμε την ησυχία του πρωινού (ήταν λίγο βρώμικη, καμία σχέση με ελληνικά νερά, αλλά από το τίποτα..). Η θέα των σπιτιών πάνω στην ακροθαλασσιά ήταν πανέμορφη, ίσως και για αυτό το λόγο να άξιζε περισσότερο αυτή η βουτιά. Ντουζάκι για 0,20€, ρούχα, σακίδια και γεια σας πάλι! Μεγάλη διαδρομή ahead. Στο δρόμο για σταθμό πήραμε και κάτι τοις να φάμε.
    Μπαίνουμε στο τρένο και πορευόμαστε για Genova Brignoli. Εκεί κάνουμε μια στάση κι μια βόλτα σε μερικά μαγαζιά, μέχρι να έρθει η ώρα να επιβιβαστούμε το τρένο για Milano Centrale. Η διαδρομή ήταν κάπως επεισοδιακή. Το a/c του τρένου δεν λειτουργούσε (μιλάμε για θερμοκρασίες τουλάχιστον 35 βαθμών) και επειδή ήταν ένα από τα τρένα που δεν χρειάζεσαι κράτηση ήταν πήχτρα. Ευτυχώς καταφέραμε να κάτσουμε και να αφήσουμε τα σακίδια στον χώρο πάνω από τα καθίσματα, αλλά προχωρώντας στη διαδρομή το τρένο όλο και γέμιζε. Δυστυχώς μέχρι να φτάσουμε Milano υπήρχε πολύς κόσμος όρθιος μέσα στη ζέστη (και τον covid..). Κοιμηθήκαμε βέβαια (όσο γινόταν) όποτε δεν δεινοπαθήσαμε τόσο.
    Φτάνοντας Milano Centrale, είδαμε πως το τρένο που υπολογίζαμε να πάρουμε για λίμνη Como είχε ακυρώσει το δρομολόγιο - που μάλλον έτσι και αλλιώς δεν προλαβαίναμε να πάρουμε. Κάναμε λοιπόν γρήγορες σκέψεις και πήραμε εναλλακτικό δρομολόγιο με δυο αλλαγές. Για να το κάνουμε βέβαια αυτό έπρεπε μέσα σε 4’ να έχουμε φτάσει από την αποβάθρα 19 στην αποβάθρα 1 μέσα σε άπειρο κόσμο..όποτε και η τρεχάλα συνεχίστηκε. Τα καταφέραμε βέβαια, αφού προσπεράσαμε αρκετό κόσμο που περιφερόταν αμέριμνος. Από εκεί έπρεπε να κάνουμε μετά από 3 στάσεις αλλαγή στο Saronno και να περιμένουμε το τρένο για Como.
    Φτάνοντας Como, είχαμε περίπου 1h 15m να δούμε την πόλη. Αποφασίσαμε να πάρουμε το τραμ/τελεφερίκ και να ανέβουμε ψηλά για να απολαύσουμε τη θέα. Πράγματι άξιζε, καθώς είδαμε όλο το Como από ψηλά που ήταν μαγευτικό.
    Επόμενη στάση; Lugano, και επίσημα αλλαγή πρώτης χώρας με τρένο!
    Σύντομη διαδρομή, ομαλή, φτάνουμε στο Lugano, αφήνουμε πράγματα στο hostel και τρέχουμε να φάμε πίτσα από την Mary. Αδιανόητη!
    Μικρή βόλτα στο Lugano και πίσω στο hostel για μπάνιο και ξεκούραση καθώς η αυριανή μέρα συμπληρώνει πολλά χιλιόμετρα….sneak peak στην τελευταία φωτό με τα στατιστικά του ταξιδιού!