• Day 5

Dag 5

April 20 in Portugal

Vanochtend vrij vroeg vertrokken van ons wildkampeerplekje. Het is toch even wennen dat uur tijdsverschil. Het was maar een paar honderd meter naar de verhardde weg maar wat een gehobbel en wat een steilte met zo'n zware auto. Gelukkig is alles goed gegaan op een paar gebroken borden na. Na de koffiepauze in een havenstadje zijn we even de benen gaan strekken. Een familieroute van nog geen 2 kilometer. Een rondje. Maar dan moet je wel de goede route lopen. Heen ging prima. Terug zagen we een paadje dat ook wel leuk was. Bleek naderhand een mountainbike route te zijn. Vreselijk wat een steile stukken. Gelukkig niks gebroken. Na het middageten en boodschappen doen zijn we op een camping voor het weekend. Lekkere douche, gemakkelijk toilet, stroom en water. Op de camping zijn we uit eten geweest.
    Het enige wat ik hier over zeg dat het niet duur was.
    Dat was het voor vandaag. Vanavond nog een spelletje met elkaar doen en dan is zo alweer zondag.
    Vanuit Portugal een hartelijke groet en een goede zondag. Tot maandag.