Huomenta Kajaanista
14 mars, Finland ⋅ ☁️ 4 °C
Kyllä tuli ikävä omaa tyynyä (mikä oli autossa 😩) yöllä! Onneksi aamupala oli erittäin maittava, ja oli sitä leipäjuustoa puolisolle myös 😋
14 mars, Finland ⋅ ☁️ 4 °C
Kyllä tuli ikävä omaa tyynyä (mikä oli autossa 😩) yöllä! Onneksi aamupala oli erittäin maittava, ja oli sitä leipäjuustoa puolisolle myös 😋
ResenärNyt jää muistiin mitä ollut tarjolla 🤩 leipäjuusto the best!
ResenärJa siellä oli kalkkuna metwurstia! 😱
ResenärOoohhh!!! Kalkkuna metwursti on the best myös! 🤤