Satellite
Show on map
  • Day 4

    Dag 3

    July 28, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 31 °C

    Vandaag niet veel te vertellen. Beide een vreselijke nacht gehad. We kunnen gewoon niet in slaap komen. Om 03.00 slapen we nog niet. De tour maar verplaatst naar morgen. Dus trei tickets ophalen!! Wat een tegenvaller. Ten eerste stonden we op een verkeerd station. Lopen, lopen en nog eens lopen, maar niks kunnen vinden. Warm, je wilt het niet weten. Zelfs mijn scheenbenen zweten. Mijn haar is zeiknat. Als ik om mij heen kijk ben ik overigens de enige. Enfin, eindelijk door dat we op verkeerd station stonden, wij weer terug naar het juiste adres. Krijgen we daar te horen dat de privé cabine niet doorgaat. We hebben 2e klas tickets. Aangegeven dat ik in februari al besteld had, betaald notebene en een prive compartiment eis. Nou nee dus. Gewoon pech hebben. In de kleine lettertjes stond dat als 1e klasse uitverkocht is je automatisch naar de 2e gaat. Ayla baalt echt als een stekker, maar er is niks aan te doen.
    Dan maar naar Royal palace, eindelijk een taxi komen we daar aan is het DICHT . Koning is jarig vandaag. Hebben wij weer.
    Hopelijk een goed nacht slapen en verloopt het morgen lekker soepel. Pluspuntje van vandaag was het lekkere ontbijt met croissantjes en een lunch met een heerlijk sateetje.
    Read more