Satellite
Show on map
  • Day 9

    Dag 8

    August 2, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 30 °C

    Gisteravond werd ik ziek. Gaat wel weer over maar dat betekende wel dat mijn lieverd het zelf even moest doen. Ze is vanmorgen vroeg naar de receptie gelopen en de kookcursus geannuleerd. Ze is naar de 7/11 gegaan en heeft gezwommen. Alleen ontbeten, terwijl ik mijn koorts lag uit te slapen....... wat een lieverd is het toch. Ze wilde mij niet storen. Omdat er vandaag niet zo heel veel meer inzat van mijn kant dan , zijn we een pedi&mani gaan doen. Heerlijk,wat een mooie voeten weer. Een echt bakkertje gevonden met de heerlijkste chocolade croissants. In het hotel heeft Ayla een vriendje gevonden. Een super lief katertje.
    Morgen gaan we naar een ander hotel voor de laatste 2 nachtjes in Chiang mai. Het is jammer dat het zo bewolkt blijft, want alles is grauw, terwijl het zo mooi groen is hier,maar zonder zon is er niks van te zien.
    Read more