Satellit
Vis på kort
  • Dag 23

    Dag 22

    16. august 2023, Thailand ⋅ 🌧 29 °C

    Een gigantische bluder begaan. 2 nachtjes geboekt in een super hotel, waarvan ik dacht op Ko Thao. Glijbanen, luxe, prachtige kamers etc etc. We verheugden ons er al 2 dagen op. Ik laat het adres zien bij de receptie voor taxi. Eat blijkt nou ligt dat hotel niet op het eiland Koh Tao., maar in KoTaoh GVD!!!!!!!!!!!!! Dus daar zaten we dan. Dakloos en terug naar huis was eigenlijk ook geen optie, want we waren blij een mooie badkamer te krijgen.
    Dus ik op booking gekeken. Nu is alles op de eilanden stukken duurder, dus ook hotels. Dit eiland heeft niet zoveel keuze en hebben nu een kamer in een dive resort , maar ook dat vinden we eigenlijk niet het geld waard. Maar we hoeven iig niet op het strand te slapen. Service is prima hoor, maar dat bijhouden van kamers doen ze niet zo goed.

    Maar wat wel veel leuker is dat we vanmorgen om 07.00 al op de boot zaten
    Om weer 2 duiken te maken. Helaas veel wind waardoor de boot alle kanten op ging. Ik had een pilletje voor zeeziekte genomen maar hielp niet veel. Wat voelde ik me beroerd. Het is nu 2,5 uur verder en ben nog draaierig met lopen, rechte lijn lukt niet. Eenmaal in water weer over. We hebben 2 duiken gemaakt van 12 meter. De meest prachtige vissen gezien en 50 minuten per duik gemaakt. 2 skills nog moeten laten zien en verder alleenmaar lekker gedoken. Super leuk.
    Uit het water is heel moeilijk. De boot gaat alle kanten op je draagt kilo's extra dus via trappetje omhoog was een dingetje maar verder was het te gek.

    We mogen nu 75% van de duikgebieden op de wereld bestieren.

    De camera van onze instructeur ging stuk. Misschien komt er alsnog een foto aan,maar dat weten we niet zeker.

    Een paar foto's opgezocht van de vissen die we hebben gezien.
    Læs mere