• Day 34

Dag 33

August 27, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

Morgen vliegen we naar Bangkok.
    Ayla is eergisteren niet zo lekker geweest, dus bleven we op bed. Gisteren en vandaag ging het wel weer,alleen is het bloed en bloed heet. Wel 2 dagen scooter gehuurd, dus wat gereden, geshopt en vooral veel gezwommen.
    Vandaag nog een mooie tempel bezocht en gisteren weer lekker sushi gehaald op de nightmarket en in het hotel op bed lekker opgegeten met een filmpje erbij.

En prachtige boedha van Ayla gekregen. Zo lief. En wathebben we het heerlijk gehad. Zo 5 weken op stap met je moeder is een behoorlijke opgave maar ze is geslaagd met een 10. Zo lief geweest. We hebben heel veel gelachen en kijken terug op een heerlijke vakantie.

Morgen landen we om 12.00 in Bangkok. Daar een hotelovernachting. Er is een grote mall in de buurt,dus lekker daar vertoeven in de airco en dan gaan we dinsdag weer naar huis.

Ik had nog wel langer willen blijven , maar aan alles komt een end. We hebben genoten , hopelijk is dit niet onze laatste reis.