RejsendeHey mannen, we volgen jullie van het begin en waren er ook bij aan de start in Hamburg. Kunnen jullie eventueel eens een paar foto’s doormaken naar patrickverheeken@gmail.com dan steek ik die in een verslagje met jullie credits natuurlijk. Alvast bedankt!
RejsendeHey mannen, we volgen jullie van het begin en waren er ook bij aan de start in Hamburg. Kunnen jullie eventueel eens een paar foto’s doormaken naar patrickverheeken@gmail.com dan steek ik die in een verslagje met jullie credits natuurlijk. Alvast bedankt!
RejsendeDoe ik 👍🏻
Rejsende
klein bootje langs de jeep. Mooie foto's
RejsendeWat een boot🙀