• Day 3

Zürich flughafen - Mexico Cancun airport

October 26, 2019 in Switzerland ⋅ ☁️ 6 °C

Dobro jutro! 🤩
    ..... pa je le prišel dolgo pričakovani dan, pot v Mehiko🇲🇽.
    Ob 6:00 naju prebudi budilka in vstanem iz postelje kot strela, tokrat brez dremežev. Dejan še malo poleži, jaz pa pripravim jutranjo kavo. Oblečeva se in urediva ter ob 7:41 že sediva na avtobusu za Lachen Banhof, kjer prestopiva na vlak S2 za Zürich flughafen. Vsekakor je prisotna potovalna vročica, no vsaj pri meni, Dejan me pomirja 😀.
    Ob 8:54 prispeva na letališče, ter se nemudoma odpraviva na Check-in 3 da se znebiva prtljage. Let imava ob 12:40, vmes pa malo trgovinic in pitje kave☕ do onemoglosti 😂. Zürich, je ovit v meglo. Nimava preveč lepega razgleda. Sprehajava se po letališču in raziskujeva. Ob 10:50, se na informativni tabli prikaže GATE, tako da čakava do takrat.
    Ob 12:00 čakava pri GATE D39 na boarding, ki sledi ob 12:15 🤩
    Letalo, super! Osebje odlično, prav tako okusna hrana. Nič nama ni manjkalo, no razen spanca.