• Day 9

Playa del Carmen

November 1, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 30 °C

V majhnem lokalu z imenom AHOCACAO, si privoščiva najboljšo kavo, ki sva jo pila te dni v Mehiki, zraven pa kolaček po imenu PAN DE MUERTO. Malenkost počijeva in se odpraviva dalje.
    Sprehodiva se do znanega napisa Playa del Carmen. Tam se pofotkama in ponovno občudujeva lepoto morja in narave. Ker nama je vroče se osveživa na plaži, ki je izven samega centra. Malo se sprehodivs po plaži, ter si najdeva prostor z senco. Ker je sama plaža oddaljena od mestnega vrveža, je tukaj bolj mirno. Morje je toplo! Palme, beli pesek, sprehajajoči domačini, ki ponujajo sveže sadje.
    Kupila sva si vsak svoj lonček z mangom in kokosom. Njami 😊🥭🥥.
    Tukaj sva skoraj 2 uri, zato se do dobra naužijeva sonca in morja.

Počasi se odpraviva nazaj. V pristanišču, kjer plujejo ladje na otok Cosumel, katerega si bova ogledala jutri, si privoščiva kavo in frapuccino v Starbucksu.
    Postojiva na razgledni terasi in se odpraviva dalje.
    Do hotela sva se sprehajala kar po plaži. Vmes pa marijachi, turisti in domačini, ki ponujajo od masaže, sadja, tequile,itd....

V nedeljo planirava izleg v Rio Secreto (čudoviti podzemni svet jam, kapnikov in podvodnih rek), zato sva še za las ujela Go. Sandro, da nama je rezervirala vse kar je potrebno.
    Odideva v sobo, ter se odpraviva na bazen, kjer dočakava sončni zahod. Iz daljave prihajajo nevihtni oblaki za katerimi sonce ustvarja čudovite barve.
    Po kopanju, se v sobi preoblečeva, ter odideva na avtobusno postajo ADO, po nakup kart za Chiquilo (Holbox). Iz Playa del Carmen odideva v ponedeljek zjutraj, zato sva si že sedaj rezervirala sedeže, saj je kar gneča za dotično destinacijo.
    Ker celi dan nisva nič kaj konkretnega jedla, si na glavni ulici privoščiva pravo Mehiško pojedino.
    Juha morskih sadežev ter škampov in piščančji buritos. Odlično! 😊
    Ob hrani opazujeva ulično dogajanje. Domačini se ukvarjajo z vsem živim, samo da pridejo do zaslužka. Do mize pristopi prijazen gospod, ki iz palmovih listov izdeluje klobuke, vrtnice in ostale rože. Zelo lepo, vendar nisva kupila, ker nimava prostora za vse te lepe stvari. Ampak za majne spomičke se bo pa našel prostor 😊